Tillbaka i tråk-växjö

Är hemma efter min sthlmsvistelse nu. Växjö känns om möjligt ännu tråkigare än det brukar. Men snart ska man här ifrån iaf.
Weekenden bestod av utekväll, södertälje, shopping och brunch. Mkt häng med mina syskon, sånt är ju alltid trevligt. Ska visa mina inköp sen också.

Åkte buss hem med ju. Himla seg färd med en massa freaks. Först var det några fjortisar som satt framför mig och pratade om sthlm. Den ena frågar den andra:
1 "Alltså, vart brukar ni gå och shoppa i sthlm? För jag hittar typ ingenting!"
Den andra:
2 "Jo, alltså det finns ju drottninggatan som är väldigt bra. Sen kan man ju gå in i gamla stan också där det finns en del. Sen hittade vi på nåt konstigt sätt en galleria där det fanns en massa affärer."
1 "Du menar gallerian?"
2 "Ja, den var det ja."

Grattis! Ni vet att drottninggatan ligger i sthlm, verkligen en gata man behöver tipsa om.

Sen var det rast i Filbyte och där började en människa utöva ngn slags ritual. Scary! Fick henne på film iaf. Hähä!

Nu måste jag göra mig iordning och fixa mat, börjar vid 1. Härliga sovmorgon!

Kommentarer
Postat av: Linus

när kommer freq-filmen?

2008-08-26 @ 08:16:39
Postat av: Linus

när kommer filmen då?

2008-08-26 @ 08:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0