Rikare av att gå ut

Det blev jag och Bodil igår!
Kvällen började med att jag för det första fick gå hem en halvtimme tidigare från jobbet och ändå få betalt för hur jag skulle ha jobbat, det behövdes verkligen för jag hade det lite stressigt. Hem och duscha och äte och fixa sig. Springa ner till bussen som inte kom fören 20 min försent och då bara kör förbi alla vi som står där för att bussen är helt full. Tack lix!
Ringer Lina och Amid som är gulliga och kommer och hämtar oss och kör ut oss till teleborg och Anna-Lena.
Där satt en del från klassen ute på terassen och pratade gamla minnen. Härligt!
Stina ringde och fick också komma till a-l och då blev det sing star.
Sen tog vi bussen ner till stan och sprang till uttagsautomaten, superlång kö som säkert tog minst en kvart. Drygt! Sen gick vi till deluxe där det var helt fullspäckat med folk coh vi orkade inte köa. Träffade Gobbe och David och gick till torget för att kolla på den läskiga karusellen som fanns där. Man hissades typ ut superhögt i luften och snurrade runt en massa...svårt att förklara. Kostade iaf 80 spänn! Gobbe erbjöd sig att betala om jag och Bodil åkte den, och det ställer man ju upp på. Tryckte in oss nästan först i kön och när vi skulle gå på och betala så säger dom att man måste ha biljett, jag springer till biljettluckan, men då har dom stängt den. Så vi fick inte åka men iaf behålla pengarna. Sånt gillar vi!
Träffade på min kusin och lite annat folk där och sen började vi gå hemåt. Sprang sista biten hem, så himla skönt!

Sa upp mig från jobbet i förgår förresten! Det är 14 stycken som ska sluta i aug/sept. Hähä!


Kommentarer
Postat av: al

Nä, vi gjorde inte så mycket, åt langos och följde Lina till sin skjuts och sen hängde vi lite på gröna grejen.. Sen åkte vi hem ungefär... Så, så mycket mer party blev det inte...



Hm, vad kunde det vara? Att Bodil ville ha tillbaka sin kamera kanske?



Hehe, sprang ni sista biten? Varför då? X))



al

2008-08-09 @ 15:49:38
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0