Lönedag!

Vad mina pengar kommer att gå åt till den här månaden:

1. Cykel (för försäkringspengar och egna)
2. Löpaskor (för jobbets friskvårdspengar)
3. Tandläkaren (säg att jag inte har några hål eller behöver dra ut några visdomständer)
4. Betala mina skulder
5. Spara!

Jippi! Det känns som om jag inte ens får ut såhär mkt pengar med min skitlön. Är så himla jobbigt att lägga ut pengar för saker som man ska få tillbaka för sen, men inte har råd att lägga ut för egentligen. Som löparskor + cykel. Det kostar ju en del.

Idag har jag varit duktig och äntligen satt in mina viktiga papper i en pärm! Så nu har jag koll på dom iaf, dessutom så lagade jag mat! :O

Nu ska jag sova! Imån blir det till att köpa cykel efter jobbet, och en kalender med, det får jag inte glömma!

Kommentarer
Postat av: al

Hej hej, Maja!



Nu skulle jag vilja veta vad du har skrivit till mej. Har fått meddelanden i Bobbans namn, så då har jag ju svarat henne =) Hon fattar nada..

Så jag kan svara dej den här gången =)



Ni får börja signera era kommentarer.



al

2008-08-26 @ 18:53:45
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0