Fräschare!

Idag har al hjälpt mig att fixa min blogg lite mer som jag ville ha den. Ska fundera ut lite mer så den blir lite roligare, men tack igen för hjälpen al.
Första dan på en ny vecka, har nästan inget att se fram emot nu känns det som, vill åka till stockholm. Måste verkligen skaffa fram cash och köpa biljetter så jafg kan åka nästnästa helg.
Faster Karin ringde innan och frågade om jag kunde passa mina kusiner nästa lördag, och det ställer jag ju upp på. Bodil jobbar ju ändå nästan varje helg nu, så det kan ju lika väl jag med göra.
Dessutom skulle ju lite extra pengar sitta bra nu när jag vill till sthlm.

XXO


Kommentarer
Postat av: al

Det var så lite, det var ju ingen jätteinvecklad design du begärde =) Men h1 tog ju lite på krafterna... X))



Jag var inne på MSN och kollade på historiken, där stod det att du slutade 16, men eftersom du inte svarade på mobilen efter det så chansade jag.. =)



Körde den konstigt? =o



al

2008-08-12 @ 19:01:23
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0