Do you speak english?

Hjälp, det va en från USA som ringde, råkade va inne på en sida igår där dom lottade ut gröna kort för att få jobba och bo i USA. Fyllde i en blankett där man skrev i sitt mobilnr, men sen när jag gick vidare visade det sig att det kostade så jag stängde ner sidan. Nu ringde dom ju då iaf och undrade ifall jag va intresserad av ett sånt kort, så jag fick förklara att jag inte hade råd. Så det löste sig iaf, men blev lite skraj där att jag skulle behöva betala. Huah!
Jaja...det blir ellanda imorgon iaf, lite svampplockning med mamma och katterna kanske.

 <3

Kommentarer
Postat av: al

WHAA!? =O Omg, shit vad läskigt! Förlåt....



Hahaha, kul att ni satt och försökte komma på! X)) Kan riktigt se er sitta i soffan och verkligen diskutera.



Eller får vi ta det via msn =) Klura lite..



Ja, jag tänkte inte på att han körde fel väg... Hem kom jag iaf!



al

2008-08-12 @ 23:06:57
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0