Det roliga är slut!

Nu har jag hunnit med att komma hem från emmabodafestivalen och jobba en dag. Emmaboda var jättekul, jobba var tristare än tristast.
Bodde i camp Beeeh med en del växjö-folk, Stina och Linnéa va där och det va superkul att festivala med dom igen. Såg en massa bra också som Familjen, Justice och Detektivbyrån.
Torsdagen gick åt till att leta efter ett camp som jag aldrig hittade, kom till camp sthlm istället, och där var det med trevligt. På Fredagen träffade jag en massa folk som jag inte träffat på år och dar, det va superkul! Sen hängde jag med sthlmskillarna igen och såg en massa band. Lördagen var jag mest bitter hela kvällen då jag sålde mitt vin för en trist självlysande sak. Dealen var egentligen bara 2 klunkar av mitt vin, men vissa kan tydligen ta extremt stora klunkar för vips var vinet slut och det enda jag hade var den självlysande pinnen. Träffade Anton som sa att han skulle gå och lägga sig, så då gjorde jag med det. Gud vilken kall natt det var! Huaaah! Fick knappt en blund för att jag skakade så mkt och var tvungen att ha sovsäcken över hela huvudet så jag kunde knappt andas heller. Söndagen var seg för vi åkte inte hem fören 2, och direkt när jag vart hemma ett tag så längtade jag tillbaka till festivallivet och började ha ångest för att gå till jobbet dan efter.

Nu ikväll så kom mamma på oannonserat besök med en hel korg med grönsaker. Sånt gillar vi!
Jag bjöd henne på mat och sen for vi till Media Markt där jag köpte en ny mobil. Lovely!
Borde gå och lägga mig snart för jag har inte sovit riktigt på hur många veckor som helst. Den här helgen måste jag sova ut en dag iaf.

 
Stina leker Robert-look-a-like!


Justicekonserten!


Linnéa och jag sista dagen!

Kommentarer
Postat av: al

Aha, men det är ju bra då ju! =) Hoppas du hade kul!



Ja, det var då på fredagen, och vi kan väl säga 1830-1900 nån gång. Passar det för damerna? =)

Hade ni pratat med Björn och Dennis också?



al

2008-08-04 @ 22:54:37
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0