Apuh!

Så är man hemma efter träningen då! Power yogan var verkligen en pers, puuuuh! Vill aldrig med stå i en "stående hund-position" igen. Dessutom så var alla så snabba med att lägga ut sina yogamattor på golvet så jag och bodil fick trycka in oss i ett hörn, och jag hamnar såklart vid dörren i glas som vetter ut mot gymmet. Står där och visar för det första min rumpa för hela världen och sen envisas min tröja såklart med att va stor och vid så man ser in under hela. KUL!
Drog över tiden lite också så det blev att springa över till den andra salen där vi skulle gå på core. Ganska jobbigt och jag älskar träningsverk i magen. Den bästa! Men annars så tycker jag faktiskt inte att tränaren var så bra på det passet, menmen.
Imorgon blir det box med Julia iaf, om jag hinner från jobbet i tid vill säga.

Nu ska jag ta en shower!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0