Pannkakor med solsken...lovely!


Måndag igen, men det känns inte lika jobbigt som det brukar för den här veckan har jag 3 halvdagar. Idag råkade jag komma en timma tidigt till jobbet men fick ju sluta tidigare då så det var underbart!  Satt ute i solen på balkongen hela eftermiddagen på mina nya utemöbler och åt pannkakor. Perfekt dag!

Det finns inget konstigare än att höra sitt egna namn på tv! Jag och Bodil satt och åt framför "Lilla sportspegeln" som hade Zlatan-special och helt plötsligt säger dom att Maja Olofsson har skickat in en fråga till honom. En annan Maja Olofsson alltså. Jag och Bodil vred oss av skratt så vi kunde varken höra frågan eller svaret, men det var det absolut roligaste som hänt idag! Ska förövrigt vinna tröjan han signerade!
Dessutom så har tydligen min ena chef sagt upp sig idag. Spännande! Ska bli intressant att gå till jobbet imån...

XXO


Kommentarer
Postat av: bodil

hehe, snygga bilder!

2008-04-17 @ 10:59:19
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0