MAT <3

Söndag igen! Buhu! Så himla tråkigt, jobbade igår dessutom så det här är min enda helgdag så jag borde göra nåt kul egentligen. Bodil jobbar ju idag igen så hon kommer inte hem fören efter 6.
Var ute igår med Julia och Bosse, blev grillning hemma hos Julia först. Så himla gott! Har velat grilla enda sen det blev varmt och det började lukta grillat precis överallt.
Skulle gått ut på terassen på Loft, hade premiär igår nämligen så även fast vi kom typ innan det öppnade så var det kö över hela vägen. Ställde oss sist och kom nästan fram. var typ 2 meter från vakten men där tog det stopp. Stod typ helt stilla i 20 min minst så vi bestämde oss för att gå till Deluxe istället vilket var lättare sagt än gjort. Stod hel intryckt mot väggen och en jobbig tjej vägrade flytta sig så vi kunde komma ur kön. Kille bakom oss blev värsta förbannad på henne och hjälpte oss ut. Gick till deluxe då där Julia egentligen inte kommer in men pratade med favvo-vakten Andreas som fixade in henne med. Mkt folk ute med sådär kul. Såg mitt hatobjekt ute...böööh, förstörde mkt av kvällen.
Cyklade hem sen med Bodil och Totte som försökte skjutsa varann på Bodils cykel som inte har ngn pakethållare så det gick väl sådär. Så jag cyklade ifrån dom och dom blev arg på mig och ringde å klagade...hähä!
Jag hann iaf både äta en macka, sminka av mig, borsta tänderna och gå och lägga mig innan dom kom, så det var ett bra drag att cykla ifrån dom.
Nu är klockan snart redan 5 och jag måste gå och handla mat för det ekar i kylskåpet, vilket det iofs nästan alltid gör hemma hos oss. Imån ska jag träffa Stinadarling som är hemma några dar i Växjö, yää <3. Måste dock gå och hälsa på Bodil på golfbanan så hon med får träffa Stina, men då får jag kanske en glass iaf! Okej, nu ska det bli mat, bolognese ikväll! Slurp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0