Hämnd

Hörde världens bästa tips på en hämnd på "Christer"i P3. Det var Kitty som berättade den. Säg att man är förbannad på en kille vid namn Anders för nåt han gjort och vill hämnas på honom, då ska man göra såhär:
Man börjar med att spy i en påse, som man sedan plattar till så mkt det går och stoppar in i frysen. När den är fryst och klar så går man hem till Anders då han tex är på jobbet. Man kastar in spyan (uttagen ur påsen) som en frisbee genom Anders brevinkast så den kommer en bit in i hallen. Sen när Anders kommer hem så kommer det ligga en helt färsk spya på hans hallgolv och han kommer defenitivt att fråga sig vem i tusan som har spytt på hans golv, och hur i hela friden människan har kommit in i lägenheten. HAHAHA!!!

Ikväll ska jag och Bodil göra falafel, mumma!! Men först måste jag städa lägenheten.

XXO


Kommentarer
Postat av: al

Hahaha, det lyssnade jag med på =))
Gör det Maja, då är du min största idol! =)

al

2008-04-26 @ 19:35:55
URL: http://aljohansson.blogg.se
Postat av: Annika (anku)

Hahaah, fyy så äckligt, men bra... fast ändå inte.... fast jo... om man vill ha spyan i sin egen frys först bara.. .uä... hahahaa

2008-04-27 @ 17:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0