Edith Piaf + ny klänning

Satt ute och solade idag igen och tycker faktiskt att jag för en gång skull blev lite brun, eller det tog iaf. Det var så himla varmt, kändes som mitt i sommaren. Satt helt i lä och behövde hälla vatten på mig hela tiden för att inte stekas.
Sen när det började svalna lite så cyklade jag ner på stan en runda och bytte mitt fotoalbum (behövde nämligen ett nytt för mitt gamla var med sånna "fickor" som man sätter i korten i och eftersom alla kort nu för tiden är olika storlekar så kan jag inte ha ett sånt album. Så i tisdags köpte jag iaf ett nytt, men tror ni inte att jag då kommer hem med ett med "fickor" igen. Bytte nu iaf till ett som man får klistra in bilderna i själv. Pöööh)
Sen köpte jag ett nytt vitt linne med knappar och en marinblå hängselkjol <3 (har börjat älska blått) och en vit kort jacka.
Nu har jag precis kommit hem från konserten som jag och mamma gick på, Ainbusk tolkar Edith Piaf. Den var jättebra!

                                     


xxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0